Idag fick vi igång internetuppkopplingen i huset och det ska vi INTE tacka Telia för... har aldrig varit med om sämre service någonsin:-( I tisdags förra veckan skulle de skicka ut ett modem för mobilt bredband, det har vi fortfarande inte fått. När jag ringde och pratade med dem så säger dem: ni kan hämta det i en Teliabutik... den informationen hade varit bra att ha i tisdags!
Annars var det ju första jobbardagen för mig idag... fem veckor sen jag var på jobbet och efter två timmar var allt som vanligt igen. Det blir en rivstart med flera stora uppgraderingar men när de är avklarade så lugnar det ner sig lite igen. Det är skönt att vara igång igen, däremot är det inte så kul att gå iväg till jobbet när resten av familjen ligger och sover.
Jag ska försöka få till lite bilder från huset och få ut på bloggen men det dröjer nog lite till innan jag hinner.
1 kommentar:
Hej! Jag heter Susanne och jobbar på Telias Kundservice.
Jag ber om ursäkt för att ni inte har fått tillräckligt med information och att beställningen har varit försenad.
Jag hoppas att ni ska bli nöjda med det mobila bredbandet trots detta.
Om det skulle dyka upp några frågor eller problem med det mobila bredbandet hittar ni en del information på vår hemsida: http://www.telia.se/privat/kundservice/support/mobiltbredband/mobiltbredband/
Jag vill passa på att önska er en fortsatt trevlig sommar!
Med vänliga hälsningar
Susanne Boström
Telia Kundservice
Skicka en kommentar