tisdag 25 augusti 2009

Trött, lek och myggbett

Så var det vardag igen, ikväll var jag ovanligt trött när jag kom hem. Ville bara slänga mig i soffan och glo på något intelligensbefriande på tv. Men barnen tyckte annorlunda och lät inte mamma ligga där och softa, nä då, vi har lekt djurpark, jägare och lite annat smått och gott. De fick ju lite sovmorgon idag så de var inte så trötta, Emil har dessutom två gigantiska myggbett som svullnat upp. Ett på foten och ett på handen, jag ska mörda de där f-bannade myggen som biter mitt barn!

Nu är alla tillbaka efter semestrarna på jobbet så det är tillbaka till den vanliga lunken. Jag insåg idag att jag kommer sakna mina jobbarkompisar otroligt mycket, jag har ju ingen aning om hur mina nya är... Man vet vad man har men inte vad man får:-)

Imorgon spelar Marcus fotboll så det är jag och pojkarna hemma så då blir det inte så mycket tid för lek.

1 kommentar:

La Madre Que Los Pario. sa...

Elaka mygg!!!
Ha en skön helg.
Kramis