måndag 20 februari 2012

Återbesök och ny operation på g

Idag åkte jag till Kalmar för återbesök, åkte hemifrån kl 8 och var tillbaka i Växjö kl 14. Undersökningen tog max tio minuter och det känns ju lite drygt. Däremot så läker ögat som det ska och de vill ta ur oljan lite tidigare än beräknat så i slutet av mars är det dags för en ny operation. Jag fick välja om jag ville bli sövd eller lokalbedövad och då är valet lätt, aldrig mer att jag vill bli sövd... fy vad otäckt det var efteråt.

Måndagar betyder ju vägning också, förra veckan gick jag ner ytterligare ett och ett halvt kilo och jag är helnöjd! Marcus har ju varit sjuk men har ändå gått ner mer än fyra kilo på de här två veckorna som vi har kört LCHF, då har han inte kunnat träna någonting alls. Maten känns bättre igen, hade ju en liten svacka i helgen, men nu är jag på banan igen. Jag mår bra, det känns som att jag är mer fysiskt trött på kvällarna men samtidigt har jag mer energi på dagarna så det kanske hör ihop?

Inga kommentarer: