söndag 14 oktober 2012

Så var ännu en helg slut

De går så fort helgerna och då är jag ändå ledig på fredagarna. Det är så mycket jag vill hinna med samtidigt som jag behöver ladda batterierna inför en ny arbetsvecka. I lördags var jag och barnen på bio när Marcus spelade poker, det blev en riktigt mysig lördagkväll. Efter bion var vi på Max och åt, där träffade vi en Språkiskompis till Emil, hans storebror och mamma som jag pluggade med på universitetet. Det blev en trevlig pratstund och barnen lekte jättebra:-) Idag var vi i Alvesta simhall, Max är duktig på att simma nu, även om han slarvar en del med arm -och bentag. Emil simmar runt med sina puffar och är lite tuffare än vanligt i vattnet.

Efter en hel dags regn blev det mörkt redan vid sextiden... då gäller det att plocka fram ljusa sommarminnen:-)






Inga kommentarer: