söndag 21 december 2008

Följetång Ellos

Jo, jag pratade med en människa på Ellos i torsdags, efter mycket om och men. Idag gick jag in på min sida och kollade om skjortan var skickade, det var den inte. I torsdags lovade hon att den skulle komma innan jul. Om den inte är skickad idag så kommer jag inte att få den innan jul så det var bara att sätta sig i telefonkö igen. Efter inte så lång stund faktiskt kommer jag fram till en annan människaEllos och förklarar mitt ärende. Hon säger att de kan skicka skjortan Express men se det gick inte alls, när hon försökte så fick hon upp att skjortan skulle skickas från en leverantör i ett annat land och hon kunde inte påverka detta. Hur kunde de då lova att jag skulle få skjortan innan jul i torsdags, ja, det kunde de ju inte egentligen, säger hon då. Nähä?! Men då säger jag att jag inte vill ha skjortan alls men då kan hon inte stoppa orden, efter som den är hos en leverantör i ett annat land... Så när jag får paketet från Ellos så ska jag inte hämta ut det, bara säga till på utlämningsstället att de ska skicka tillbaka paketet, plus att jag måste ge mig in till stan för att försöka hitta en vit skjorta till Emil, som han kan ha på julafton. Hur enkelt som helst, det tar ju ingen tid alls!!!

Idag är det två dagar kvar att jobba, sen är jag låååångledig, Marcus är ledig på måndag och tisdag och sen är jag ledig till den sjunde januari. Hur härligt som helst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

men fyyy, vad dåligt av dem!! Kunde de inte ge lite kompensation iallafall som plåster på såret? Iallafall, lindex hade ganska många vita i storlek 86-92, visserligen på stan. De har ju dessutom 1/2priset på valfri vara. Jag hade tänkt åka upp dit imorgon på lunchen, du kanske vill med?

Anonym sa...

Det är hopplöst med postorderföretag så fruktansvärt dåligt. Hoppas du hittat en skjorta till Emil. /Anne