måndag 1 december 2008

Helgen är över...

Det har varit lite blandat i helgen. Det började med att Max fick magsjuka i onsdags så jag vabbade i torsdags. Sen har jag varit dålig och Marcus fick en liten släng han också. I fredags var han i Ronneby med jobbet så jag var själv med barnen över natten, det var längesen jag var det. Vi hade det jättemysigt. I lördags så var vi och hämtade Marcus i stan och passade på att handla lite, köpte de första julklapparna faktiskt. Igår var det julskyltning i Moheda så vi gick en runda på den och som traditionen bjuder så åt vi gröt och skinkmacka efteråt. Vi var väl 15 personer minst som åt gröt här efteråt så det var fullt ös. Det lite jobbiga var att vår diskmaskin inte verkade vilja vara med mer men vi tror att vi har löst det. Jag har ingen lust att köpa en ny precis innan jul...

Inga kommentarer: