lördag 14 mars 2009

Melodifestival

Alltså, melodifestival.. final... det "bästa" Sverige kan erbjuda just nu... hm Operasångerskan är säkert jätteduktig på opera, men att blanda det med något b-europop, inte riktigt min melodi. Men svenskarna gillade det så det är inte mycket att säga om det. Det kan ju till och med gå bra i Moskva, man vet ju aldrig...

Jag kan ju tillägga att jag höll på Sarah Dawn Finer, jag gillar hennes låt och tror att den kunde gått bra i Moskva. Pojkpop är absolut inte min grej och vi ska inte ens börja prata om söta Emilia och Agnes... bläää

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag röstade på Malena tycker det var det bästa bidraget. Riktigt bra ingen kommersiell skit som skrivs för snorisarna. Ledsen men jag tycker att EMD och Måns är jätteduktiga och söta men... /Anne