söndag 21 mars 2010

Firarhelg

Igår firade vi Emil med kalas och idag fick han busa för fullt på Leos lekland. Max var på kalas hos en kompis i Växjö och för att fördriva tiden blev det Leos, det tyckte nog Emil var helt okej:-) Han var lite försiktigt i börja, det var jättemycket folk, sen kom han igång så jag fick ligga i för att hänga med. Sen är Emil lite försiktig om han märker att jag inte är i närheten, då väntar han så snällt. Som i fikakön, när jag betalade så gick han och hämtade en barnstol till sig, sen väntade han på att jag hade blivit klart. Hade det varit Max så hade han insett han han hinner åka en runda till i ruschkanan innan fikat kommer. Roligt att se när deras olikheter är så tydlig. Det var två väldigt trötta killar i bilen hem, jag lyckades hålla dem vakna tills vi var i Öhr, sen gick det inte längre.

Inga kommentarer: