måndag 5 april 2010

Nya tag

Hm, gjorde ett besök på vågen i morse... dags att ta nya tag, kan jag säga. Alldeles för mycket gotte, mat, GT, öl och vin i påsk (kan nog inte skylla allt på påsken heller). Nu är ju kvällarna ljusare så jag får bli bättre på att komma ut och gå lite. Jag har haft lite ont i ryggen nu när jag har fått lyfta Emil så mycket men den är mycket bättre, alltså har jag inga undanflykter. Jag var i alla fall duktig idag när vi var i stan, inga feta pommes på McDonalds. Jag tog en Grilled Chicken Ceasar Sallad med lättdressing och inget bröd, inte så dumt faktiskt. Snart dags för Mallis och då vill man ju se lite fräsch ut:-)

Vi var en runda på Maxi och handlade lite smått, sen var vi på Toys R Us så fick barnen kolla lite, mest för att hitta på något. Sen hamnade vi, konstigt nog, i skoaffären och två par skor fick följa med hem. Mina fötter har alltså vuxit över vintern, det är sant. Jag provade två par av skorna jag köpte förra året och jag kunde inte ha dem! Storlek 38 är för litet, jag fick köpa storlek 39 idag.

Inga kommentarer: