lördag 27 november 2010

Lyckad kväll

Igår hade vi en lyckad kväll med goa vänner. Vi ska köra en "halv-åtta-hos-mig" variant. Vi har planerat in varsin fredag, helt utan barn, där vi bjuder varandra på god mat och dryck. Vi var först ut igår och bjöd på detta:
Toscansk hummersoppa toppad med créme fraiche & ljummen vitlöksbaguette.

Kalvstek med potatisbakelse, whiskeygräddsås och & morotsgarnityr.

Jordgubbsmarängpaj med lätt vispad vaniljgrädde

Kvällen var lyckad och vi ser fram emot nästa gång, det blir i slutet av januari hemma hos Anikka och Magnus.

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!

Jag vet att det är en del jobb med en sådan frisyr. Men jag är trött på mitt långa hår. Jag vill pröva något nytt. Sen när jag har mina danslektioner och dansar med min pojkvän eller andra killar, så får dem håret i ansiktet om tofsen trillar av eller om jag inte har satt upp håret ordentligt. Jag vill ha en frisyr som man kan ha utsläppt när man dansar.

Tack, för att du tycker om min blogg. Jag säger också att jag tycker om din blogg. Har kikat lite i den! :)

Ha det fint

Mvh

Malin