fredag 24 december 2010

Julafton

Tänk så fort en dag går! Det har varit en mysig julafton, även om barnen varit smått hysteriska... men jag kommer ihåg hur det var:-) Vi har hunnit med god grötfrukost hos bästa systeryster och Mats, julmat och tomte hos farmor och farfar och avslutade med skinkmacka med tillbehör innan vi åkte hem. Barnen fick hur mycket julklappar som helst men det bästa var nog att Emil frivilligt lämnade sina nappar till tomten, som dessutom fick en kram efter det! Hoppas att det går bra framöver nu!

Just nu sitter jag njuter av värmen från min fina "elfilt" som jag fick idag. Vi har även testat vår nya kaffemaskin och det blev en väldigt god Cappuccino, jag ser fram emot att testa andra goda kaffevarianter i den. Barnen har fått lego, spel, presentkort, leksaker, kläder och en massa andra saker så imorgon blir det fokus på lek och spel plus att vi ska fira Samuel som fyller år.

Inga kommentarer: