söndag 10 april 2011

Härlig vårhelg

Vilken härlig vårhelg det blev! Det är ju underbart när man kan ha dörren öppen ut och barnen kan springa ut och in lite som de vill. Igår var de i och för sig iväg med Marcus och jag kunde i lugn och ro deklarera och göra bokslutet för IFK Torpsbruk. 28 affärshändelser på ett år är ju inte för mycket direkt. Nu dröjer det fem år tills nästa bokslut eftersom föreningen i princip inte finns längre. Jag fick ihop våra deklarationer också, tillslut blev det lite rest för mig och lite mer tillbaka för Marcus, så himla skönt att vi har sparat alla kvitton på det vi fixade på huset, annars hade det blivit ganska mycket rest för oss båda.

Nu ska jag ladda om inför en ny arbetsvecka och jag misstänker att den kan bli ganska hektiskt. Sen blir det två tredagarsveckor på jobbet, eftersom påsken bjuder på lite extra ledighet.

1 kommentar:

Sara Pihlaja sa...

Nu har jag hittat hit med granne =)

/Sara