lördag 14 maj 2011

En vecka GI

Då har det gått en vecka. Jag kunde inte hålla mig så när Marcus vägde sig idag så vägde jag också mig, jag vet att jag skrev att jag skulle vänta två veckor men jag kunde inte låta bli:-) I vilket fall, jag har gått ner 1,8 kg, Marcus exakt lika mycket... det är ju superbra! Vi ska fortsätta med ca 20 g kolhydrater per dag i två veckor till, sen kan vi lägga till fet yoghurt, grovt bröd med hela korn eller annat som inte påverkar blodsockret så mycket. Det ska bli gott att kunna variera frukosten lite mer, det blir väldigt mycket ägg.

1 kommentar:

Ullis sa...

Duktiga du! Jag blir inspirerad. Den här veckan måste jag dock frossa i kolhydrater som uppladdning inför Gbgvarvet. Men veckan därpå ska jag börja jag oxå, delande ju med mig av så goda recept till dig så varför ska jag inte kunna laga dessa :) Kramar i massor. Jag hejjar på er!