fredag 3 juni 2011

Klämdag

Jag bytte ledig dag denna veckan så idag är jag och barnen hemma, Marcus jobbar dock och det är ju tråkigt men han tog en semesterdag på måndag så han får också en långhelg. Det fina vädret är ju underbart, just nu blaskar barnen med vatten på baksidan och skriker för fullt åt varandra... försommar är nog den allra bästa tiden på året, speciellt sådana här dagar. Egentligen skulle jag vilja ha tidig semester varje år, så att man kan njuta av de ljusa kvällarna och den härliga grönskan, men då blir hösten så himla lång. Fast i år blir det julisemester, min första lediga dag är förste juli, sen börjar jag jobba igen den åttonde augusti... det ska bli sååå skönt, fram tills dess är det högtryck på jobbet med mycket jobb inplanerat så semestern blir välbehövlig.

Inga kommentarer: