tisdag 21 juni 2011

Sjuka

Marcus var sjuk förra veckan, Emil blev sjuk i helgen och igår var det Max och min tur. Feber och halsont, Max kräktes några gånger igår men det var troligen slem som ville ut. Jag hade feber hela dagen och jag hatar verkligen feber! Dessutom var Emil också hemma och han var pigg och inte det minsta intresserad av att slöa i soffan framför tv:n hela dagen. Mest uppmärksamhet fick han när han satte sig på storebrors huvud så det var vad han försökte göra hela dagen igår. Varje gång jag reste mig för att ta bort honom sprängde huvudet och kroppen värkte och protesterade... samtidigt så förstår jag Emil, hur kul är det att vara hemma med två sjuklingar som knappt orkar resa sig? Idag är han på dagis medan jag och Max återhämtar oss, febern verkar vara borta men vi har fortfarande lite ont i halsen, nu vill vi bli friska till midsommar!

Inga kommentarer: