onsdag 17 augusti 2011

Lättad...

Jag tror att vår Prins Daniel är väldigt lättad just nu, han har ju liksom "gjort sitt"... hehehe

Annars har det varit lite dåligt med bloggandet och jag vet att jag har lovat bilder från huset men vi är inte klara med så mycket än. Kom och hälsa på oss istället, det är mycket roligare än att se bilder här:-) Då får ni kaffe också!

I helgen är det Mohedadagarna så då blir det livat i byn. Redan på torsdagkvällen kör tivolit igång med barnens kväll så det får bli en tur dit imorgon.Vi gick förbi igår kväll och Emil var sugen på att åka karusell redan då. Nu för tiden är jag ledig på fredagarna så på fredag blir det lägenhetsbesiktning, sen hittar vi på något med mormor. Det ska bli skönt när lägenheten är helt lämnad.

1 kommentar:

Therese sa...

Jag kommer gärna, men kan man få the istället ;)