fredag 30 september 2011

Veckorna rusar fram!

Det är bara att konstatera att veckorna rusar fram och jag hinner inte med allt jag vill göra. Idag är jag och barnen lediga, det är skönt. Det känns som att det varit lite mycket på sistone så det blir skönt att bara vara hemma.

Igår hade vi en lite "kick off" på jobbet, vår lilla grupp. Vi hade en musiktävling först och sen gick vi till Bishops för ölprovning, som var jättebra! Roligt att testa nya ölsorter och verkligen leta efter nya dofter och smaker; fotsvett och kissblöja, tex:-), fast de flesta ölen var goda. Sen käkade vi lite och snackade lite innan det bar dags att ta bussen hem.

Det verkar som att Emil får plats på språkförskolan i Växjö from mitten av oktober. Det känns så bra att han ska få den hjälpen. Det är åtta barn i gruppen, tre pedagoger och en talpedagog. Hoppas att alla planer går i lås nu och inget kommer emellan.

Telia... ska vi bara inte tala om! Har aldrig varit med om sämre service någonsin och jag har skrivit ett låååång brev med alla problem vi har haft... jag funderar på att lägga ut det på bloggen så att ni också får läsa.

Trevlig helg allihop!

1 kommentar:

La Madre Que Los Pario. sa...

HEJ ULLIS.
hOPPAS ATT EMIL FÁR SIN PLATS.jAG HÁLLER TUMMARNA!NE
KRAMISAR FRÁN ETT NU MERA LITE KALLARE SPANIEN.