fredag 13 januari 2012

Nu åker det sista av julen ut

Jag trodde att jag var sen med att slänga ut det sista av julen men det är ju faktiskt tjugondagknut idag fast nu får det vara nog, nu åker adventsstjärnor och adventsstakar ner i kartongerna igen. Detta är ju första "riktiga" veckan efter helgerna och det är skönt att vara tillbaka i rutinerna och min lediga fredag med barnen. Jag kommer att sakna den framåt hösten... då kommer Max att gå i skolan varje dag och då får jag se över mitt schema lite. Kanske jobba halvdag på fredagarna och en timme kortare de andra dagarna, då blir det fortsatt 80%? Det beror ju lite på hur Marcus jobbar också. Annars är helgen uppbokad, imorgon blir det att fira farmor och mig lite, vi slår ihop firandet och det är trevligt. På söndag ska vi fira Marcus lillebror, gå på julgransdans och  förhoppningsvis blir det bio med mamma på kvällen, då går Simon och ekarna i Moheda.

Inga kommentarer: