måndag 30 april 2012

Nya mål!

Efter ett djupdyk i godispåsen (rättare sagt svärfars marsipanlåda) så laddar jag nu för nya tag:-) Imorgon blir det hårt arbete i trädgården, vi har en del att fixa med och vädret ska ju vara fint så det blir både träningspass och d-vitaminladdning.

Jag har satt upp nya mål; jag ska gå ner sju kilo till den 24 september, veckan innan vi åker till Turkiet. Det känns som ett rimligt mål med tanke på att jag har gått ner 8,5 kg sen nyår. Det är bara att inse att jag inte rasar i vikt men samtidigt så får jag kanske ett långsiktigt resultat. Jag blir ju världens sämsta förlorare och jag är inge bra på att misslyckas så nu sätter jag mål som jag känner att jag kan nå. Vad gäller träning så ska jag träna pulshöjande två gånger i veckan och sen försöka få in någon promenad ibland. Jag tränade väldigt mycket innan operationen och det blev en stressfaktor, att jag måste hinna träna, två gånger i veckan känns bra.

Inga kommentarer: