fredag 27 april 2012

Sammanfattning Danmark

Det blev en väldigt bra resa till Danmark. Språket är ju som det är men jag förstod nog ändå mer än de flesta andra som var med:-) Vi fick även träna på engelska och norska så det kändes väldigt internationellt (hehe). Sista dagen fick jag äntligen träffa en IT-person så jag fick svar på lite frågor också, de har ett helt annat tänk när det gäller IT-biten så det var intressant att se. Nu ska vi bara få ihop en kravspec av detta också, känns som ett jättejobb just nu. Vi hade i vilket fall väldigt kul och det blev många skratt under resan, skönt att åka med personer som har humor. Det blev lite öl och lite andra "onyttigheter" men det har överlag fungerat bra.

På måndag är det ju dags för vägning, då är det fyra veckor sen jag vägde mig sist. Det vore så fantastiskt kul att nå målet (10 kg sen nyår) men just nu känns det inte som att jag har lyckats nå det helt. Marcus däremot nådde minus 10 kg i måndags och det är ju skitbra, jag är väldigt stolt över min man:-)

Imorgon så ska min pappa firas, 60 år fyllde han i veckan och det firas med lunch på Ryssby hotell och sen tårta här hemma hos oss.

Inga kommentarer: