fredag 24 augusti 2012

Så kom den där fredagen...

som kändes så avlägsen för många år sedan då jag började med mina lediga fredagar. Jag trodde väl aldrig att det skulle gå så fort! Max går ju i skolan på fredagarna nu, jag och Emil lämnade honom i morse och sen var vi ensamma. Vi åkte till Maxi och storhandlade och det kan jag säga var en riktig höjdare: ett barn och inget folk:-) Den här tiden med Emil blir guld värd, han pratade oavbrutet från det att vi lämnade Max tills vi kom hem, jättebra träning för honom. Nu leker han och snart ska vi laga lunch tillsammans, innan det är dags att hämta Max igen.

Ikväll blir det tacomys och de sista jordgubbarna för i sommar, försäljaren på Maxi meddelade att imorgon är det sista dagen som de säljer jordgubbar för i år. Vilken otrolig säsong det har varit och nu tycker jag att  jordgubbarna är godare än någonsin!

Inga kommentarer: