söndag 4 november 2007

Nu är veckan snart slut...

Nu är veckan snart slut och imorgon är det måndag igen. Det går fort, snart är det jul:-) Ikväll har vi varit hos Marcus föräldrar och ätit gott, Max hade beställt pizza och det fick vi. Hemmagjord pizza är helt klart godast! Vi fick låna Djungelboken (filmen) så den ska vi titta på imorgon, det är min Disneyfavorit så det vore ju kul om Max också gillar den. Nu får vi nog slappa lite framför tv:n, det blev sent för oss alla igår. Jag somnade efter midnatt, det var längesen.

Innan vi fick barn så gick jag alltid och la mig tidigt i veckorna, vid tio-tiden, sen blev det alltid sent på helgerna. Nu är det alltid likadant, jag lägger mig mellan tio och elva, läser lite eller löser sudoko och somnar alltid innan midnatt. Emil brukar vakna vid fem-tiden, ibland vill han ha välling och ibland somnar han om. Vi sjutiden brukar antinger Max eller Emil vakna. Då ligger vi kvar i sängen, klockan brukar bli åtta innan vi stiger upp och går ner. Det passar oss, eller mig kanske, bra...

Inga kommentarer: