torsdag 22 november 2007

Vi föräldrar

Idag kom tidningen Vi föräldrar med posten. Det står exakt samma saker i den denna månaden som förra så jag tänkte säga upp prenumerationen. Jag kollar och ser att man kan logga in på internet och göra detta. Efter att ha lagt upp mig som användare (med epostadress naturligtvis, den vill de ju alltid ha) så loggar jag in. Jag lyckas, efter lite letande, att hitta fram till sidan där man säger upp prenumerationen. Jag känner mig duktig idag så jag skriver till och med varför jag säger upp prenumerationen. Jag klickar på "Avsluta prenumeration" och får upp "Internal Server Error"! Jaha, vad menas med det? Är prenumerationen uppsagd ändå? Ska jag göra om det igen? Och vad är det för felmeddelande? Jag provar igen efter några timmar men får samma sak. Det här är det värsta jag vet, har man en tjänst på internet så måste man se till att den fungerar! Jag blir otroligt irriterad och har fått ytterligare en anledning att säga upp prenumerationen... Det får bli den gamla hederliga telefonen istället.

Inga kommentarer: