måndag 17 mars 2008

Igår var det vägning igen

Igår vägde vi oss igen. Precis som vi hade misstänkt så gick vi upp lite förra veckan. Jag gick upp 0,7 kg och Marcus 0,9. Det var ingen bra vecka, inga promenader och ett och annat besök i godispåsen:-) Men nu är det en ny vecka med nya tag.

Det blev inte mycket motion förra veckan heller, jag fick en böld i ljumsken som gjorde ont och gjorde att jag fick vara stilla. Jag var på vårdcentralen i onsdags och de öppnade den och jag fick antibiotika. Det var först igår som jag fick ta bort en 15 cm lång kompress som var instoppad i bölden, för att varet skulle kunna rinna ut. Det var riktigt obehagligt att ta bort den men nu har jag inte ont längre.

Idag ska vi träffas i Emils föräldrargrupp, det blir lunch hemma hos Christina. Ska bli trevligt att träffas igen, förra gången fick vi ställa in på grund av sjuka barn.

Inga kommentarer: