tisdag 25 mars 2008

Påskhelgen över

Så var påsken över för denna gång. Det har varit skönt att ha Marcus hemma några dagar extra. Nu jobbar han bara denna veckan med, sen är det min tur att jobba lite. Han får nog jobba mycket nu men det är lika bra det, så att han kan vara ledig sen. Jag ser verkligen fram emot att börja jobba, det ska bli jättekul. Det kommer att bli mycket telefon men jag tycker ju att det är kul så det ska gå bra. Det enda jobbiga blir mornarna... att sova till sju, halv åtta är ju inte aktuellt. Jag kommer att åka buss till jobbet och den går vid tio över sju så strax innan sju måste jag gå hemmifrån, om jag ska gå ut till vägen. Med cykel går det lite fortare.

Idag har vi inga planer alls, vattengympa ikväll bara. Vi får väl gå ut och leka lite i snön, nu när den har kommit. Men det kunde ju ha kvittat. Resten av veckan är det fullsmockat, imorgon är det föräldrargrupp på biblioteket och på eftermiddagen ska vi på Emils ettårskontroll. Det betyder spruta och det är inte så kul.

Inga kommentarer: