tisdag 1 april 2008

Jobb

Idag började jag jobba igen. Marcus ska vara hemma med barnen tills dess att jag kommer hem från Vietnam den 6:e maj. Vi åker den 27:e april och fram tills dess jobbar jag heltid. Det var kul att jobba igen men den har ju hänt en hel del sen sist jag jobbade för 16 månader sen. Det blev ingen telefon idag för den var inte inkopplad men jag fick en kort utbildning på ett, för mig, nytt program. Sen tar det alltid lite tid att installera programmen. Det var jättekul att vara tillbaka på jobbet, det enda tråkiga är att jag jobbar till kl fem varje dag och är inte hemma förrän kl sex. Det blir långa dagar... Men det är bara fyra veckor så det ska gå bra.

Igår köpte vi en studsmatta med skyddsnät till Max och Emil. Max älskar att hoppa och förhoppningsvis kommer Emil också att gilla det. Han var med och satt en stund på den och det gillade han.

Inga kommentarer: