söndag 6 april 2008

Ikea

Igår var vi på Ikea, det kändes som vi var där hela dagen:-) Max fick springa runt och leka och han var jätteduktig. Sprang inte iväg för långt och lyssnade när vi ropade på honom. Vi handlade bokhyllor och skrivbord till övervåningen, en ny byrå till hallen nere och en ny matta till vardagsrummet. Vi hittade en säng som Max eventuellt ska få när han fyller år, den är röd och skulle passa jättebra i hans rum.

Jag vägde mig idag och denna vecka har jag gått ner 0,7 kg. Det går bättre när jag jobbar och inte har några frestelser mitt framför ögonen.

Det börjar dra ihop sig till resan också och jag börjar bli lite orolig för flygresan. Men, det är bara att bita ihop för när väl flyget är avklarat så kommer det att bli en fantastisk resa. Vi fick programmet för resan i veckan och det ska bli jättekul att komma iväg.

Idag blir det möte med idrottsföreningen på förmiddagen och i kväll ska Marcus spela match.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mycket ni fick uträttat på ikea :)Ska bli kul att se övervåningen sen!