måndag 27 april 2009

Karibien närmar sig

På fredag är det dags, då går resan till Karibien! Härligt men lite blandade känslor är det. Jag tänkte börja packa lite smått ikväll, när barnen har somnat. Jag är ledig på torsdag också, hela dagen. Jag och barnen ska bara ha det gott den dan. Sen går bussen till Kastrup kl 01.30 på fredag morgon, Krister kör mig (tack tack). Flyget till St Marteen går kl 11 från Paris, det blir nio härliga timmar på det flyget:-( Mitt på dan också så man ska ju helst inte sova. Jag har laddat ner en bok i min telefon och sen får man väl ha en tidning också. Kul ska det bli, jag längtar tills vi är där.

4 kommentarer:

Jossan sa...

Blandade känslor? Ja det är sååå synd om dig som måste åka till Karibien... Stackare!
:)

Anne Karlsson sa...

Förstår att du kommer sakna din familj men passa på att ladda batterierna och njut av resan så kommer du hem som en "ny" mamma med massor av energi. Kram

Anonym sa...

Ha det riktigt gott =D Kram Annicka

Millan sa...

Jag vet du inte tycker om flygresor, men vad offrar man inte för 10 dagar i Karibien!
Vi kan byta annars....
Hoppas du kan blogga och lägga ut lite bilder så vi får se hur eländigt och synd det är om dej...!!
He he he
Kram Syrran