onsdag 29 april 2009

Resfeber

De mesta av packningen är fixad, har lite småsaker att fixa på lunchen idag. Imorgon är jag och barnen lediga så vi ska vara hemma och ha det bra. På natten till fredagen går resan, då kommer jag att vara ett nervöst vrak, jag hoppas kunna sova några timmar på bussen till Kastrup och sen får man väl sova när det finns läge under dagen Den långa flygningen går mitt på dan, vi lyfter kl 11 så då ska man ju helst hålla sig vaken. Vi är framme på hotellet på eftermiddagen lokal tid, men då är ju "min" kl typ 21-22 på kvällen. Då har vi konferens ett par timmar och sen middag. Hur trött kommer man att vara då? Det gäller att planera sovandet lite, annars blir det helt knasigt:-) fast detta är kanske ett lyxproblem?

1 kommentar:

Anonym sa...

Flyga är ju helt lungt, kommer man upp så kommer man ner.....
Det går bra ska du se.