lördag 4 april 2009

Låååång dag

Det blev en lång dag idag. Vi kom iväg till Ikea strax efter nio, sen spenderade vi dagen där. Jag hittade det mesta som jag skulle ha och lite till... När vi kom hem så var vi ute och njöt av det fina vädret en stund innan det bar av till farmor och farfar för grillat. Grymt gott! Inget av barnen behagade somna i bilen hem, och då var klockan nio, så det blev till att natta dem här hemma. Det är i och för sig inte så jobbigt, Emil är bara att lägga i sängen och Max läser jag en kort saga för. Sen skruvade jag ihop bordet och stolarna till Emils rum och började fundera på om vitt var den bästa färgen på ett bord till en tvååring? Jag köpte även en bokhylla men jag är osäker på den så den skruvar jag inte ihop än. Marcus får kolla på den också så får vi se om vi behåller den. Men en bokhylla måste de ha, det ligger böcker överallt i Max rum. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova, det händer en del i morgon också. Då ska vi äta middag på Ryssby Hotell, Marcus morfar fyller 80 år, så vi blir ganska många där. Marcus åker direkt dit efter träningslägret.

Natti natti

1 kommentar:

Therese sa...

Ska bli kul att få besöka Emils rum någon dag framöver då! Jag tror bestämt Arvid pratade om det... Fast först får ni komma hit :)