torsdag 28 maj 2009

Äntligen regn

Äntligen regnar det! Härligt härligt... hoppas att det blir uppehåll ikväll bara, då är det avslutning på Emils dagis och vi ska vara ute.

Jag skulle kolla på fotbollen igår och den var ju bra i en halvlek, sen blev jag så trött så trött och gick och la mig. Fast jag måste säga att jag höll på United, så det var ju skit att de inte vann.

Nu är det snart långhelg för mig och barnen, det ska tydligen bli jättefint väder i helgen så vi ska vara ute och njuta. Det är lite avslutningar och utvecklingssamtal på dagis nästa vecka, på Max dagis var det café en dag så då ska vi dit.

Nu är det dags att börja jobba!

1 kommentar:

Anne Karlsson sa...

Tjolahopp tjolahej jag och Totten ska till bruket i helgen kanske kommer och hälsar på om ni har lite tid över. Kram Anne