måndag 18 maj 2009

Är det bara jag som inte ser tjusningen

Vi var på fest i lördags så vi missade det mesta av Eurovisionfinalen så idag kollade jag på vinnarbidraget för första gången. Jag förstår verkligen inte, hur dåliga var de andra bidragen om detta var så överlägset?! Det är en tråkig låt och han sjunger inge vidare, jättesöt och gullig är han ju men annars tyckte jag att det var ganska platt. Ni som såg det, fanns det verkligen inget bättre? Nä, nästa år får jag väl ställa upp själv så det blir lite ordning på torpet (ha ha ha)...

2 kommentarer:

Therese sa...

Håller med dig! Såg inte heller finalen, men fanns det verkligen ingen bättre?! Tydligen inte... Ser fram emot att få höra dig nästa år ;)

Anne Karlsson sa...

Vi kollade och jag måste säga att Estlands bidrag var helt magiskt bra. Sverige var ju också bättre. Jag håller med dig om att Norges bidrag var överskattat. Jonas syster höll dock inte med mig utan gillade Norge. Smaken är som baken. Fast det klart vi konstaterade att i dessa kristider kanske det är bäst att Norge får anordna kan ju pumpa upp lite mer olja. Tänk om Estland skulle fixa det. Då får de väl ingen sjukvård alls i Estland.