tisdag 28 juli 2009

Lunch i Alvesta

Idag blir det lunch i Alvesta, pappa fixar. Skönt att slippa laga mat:-) Det blev en riktigt produktiv förmiddag, frukosten avlöpte utan mat i hela köket och det är ju alltid skönt. Sen rensade jag ur min garderob, VARFÖR finns det kläder där som jag inte har använt på flera år? Nä, bort bort. Vi ska försöka få till ett par rundor till tippen på lördag så då gäller det att passa på, rensa ut en massa skräp. Det är något av det roligaste som finns! Sen har vi ju massor i garaget, förrådet och gäststugan... det blir många vändor!

Det var väldigt trevligt när vi träffades i föräldrargruppen igår, ungarna börjar ju uppskatta varandras sällskap och sen fick man lite uppdatering på vad som händer i Moheda:-) Man missar allt skvaller när man bor utanför, eller också beror det på att jag helt enkelt inte bryr mig om vilka som hånglar med vilka, vilka som ska skiljas eller vilka som har andra problem. Det är ju däremot kul att höra vilka som ska ha barn, men det är räknar jag inte som skvaller.

1 kommentar:

La Madre Que Los Pario. sa...

Bra att sitta och lyssna.
Det är roligt med skvaller,fast inte elakt.
Informativt skvaller.