måndag 17 oktober 2011

Socker, socker, socker...

Bilden lånade jag här 
Jag är nog en periodare när det gäller socker... men det är ju så gott med sötsaker:-) Choklad till exempel. Samtidigt så vet jag ju att jag kan hålla uppe bara jag ger mig f*n på det. Det får nog bli en ny omgång GI, kanske lite mer mot LCHF denna gången. Jag vet att sötsuget försvinner när jag inte äter socker men sen faller jag in i gamla vanor igen. Jag ska bara övertala Marcus också, det är ju lite roligare om båda kör.

1 kommentar:

Malin sa...

Hej!

Jag fundera med på att sluta med socker. Är så trött på alla dessa sötsaker som bakelse, godis, kakor.
Det kan bli för mycket av det goda ibland!

Jag hoppas du får med dig Marcus på detta, för det är roligare om man är två och besegra detta tillsammans.

Ha det så bra!


Kram


Malin