fredag 18 januari 2008

Födelsedag

Idag är det min födelsedag, inte så mycket att fira längre kanske. Det blir som vanligt regn och storm! Jag har inte oroat mig så mycket för stormen som ska komma i natt men sen läste jag lite på Aftonbladet och nu är jag lite orolig. Vi lär väl bli strömlösa som vanligt:-) När man har två små barn så är det inte särskilt kul! Vi har ju egen brunn och då måste man ha el för att kunna få vatten. Att inte ha någon fungerande toalett är nog det jobbigaste med strömavbrotten. Vi har ju kokspis i köket och kamin uppe så värmen och maten är inga problem. Men det är så tråkigt... Det finns inget att göra mer än att elda. Sist fick vi låna ett elverk så vi kunde köra pelletskaminen, tv:n och några lampor, vi får väl se hur det blir den här gången.

1 kommentar:

Anonym sa...

GRATTIS!!! Hoppas du får en trevlig födelsedag utan elavbrott och stormar som viner :)