söndag 6 januari 2008

Vår övervåning

Jag tänkte lägga in lite bilder på hur vår övervåning ser ut. När vi flyttade in i huset för tre år sedan så var övervåningen ett stort allrum. Tidigare har det varit ytterligare ett sovrum som de förra ägarna har tagit bort. Kvar blev då en balk som stod mitt i rummet. Nu har vi bort i huset tre år och det som jag har saknat mest har varit en stor garderob eller klädkammare. Marcus har byggt in balken så det har blivit en klädkammare under snedtaket, den är helt underbar för där kan jag ha alla grejer som jag samlar på mig. Jag är ingen samlare direkt men julsaker, ljusstakar och lite annat blir det ju alltid:-) Vi har en kamin där uppe också och nu har vi ju kaklat murstocken. Nu ska jag försöka få in lite bilder på hur det ser ut så kan jag kanske lägga in lite bilder när det är klart, så får ni se förändringen. (Ni som inte kan komma hit och titta)

Inga kommentarer: