tisdag 22 januari 2008

Till frisören

I eftermiddag ska Max klippa sig. Han börjar bli långhårig igen och jag är inte så händig med saxen så det blir ett besök hos frisören. Sist vi var där så gick det jättebra, han satt still och tittade när hon klippte. Hoppas att det går lika bra idag. Emil ska vi lämna hos min moster som ska ta hand om honom under tiden. Det ska nog går bra, jag tar med vagnen så kan de gå en runda. Efter frisörbesöket så ska Max och jag gå och fika på kondis, det är så sällan som bara han och jag kan hitta på något roligt så vi passar på när jag har barnvakt till Emil.

På lördag ska jag och Marcus gå ut och äta och sen titta på Växjörevyn. Kompisarna Maja och Ronnie ska med också och det ska bli jättekul. Marcus föräldrar ska vara hos barnen under tiden, de ska vara här och det är nog lite lättare. I alla fall med Emil.

Inga kommentarer: