lördag 3 januari 2009

heldag på stan

Idag blev det en heldag på stan med Emelie, min systerdotter som är tio år. Hennes julklapp var en dag på stan med moster, lunch och shopping och vi har haft det jättemysigt idag. Jag handlade två fina kuddar och ljusstakar till övervåningen, det kommer att bli jättefint. Snart, snart kommer jag att kunna ha fina saker på andra platser än två meter upp från golvet, vad skönt det ska bli!!! Jag blir så avundsjuk på andra som har pyntat så fint med tomtar, änglar och annat lite överrallt, jag har nästan ingenting. Men det är ett val som jag har gjort själv så jag ska inte klaga, alternativet hade varit att tjata och plocka, det är inte så kul det heller.

Just nu sätter Marcus upp de sista listerna på övervåningen, sen är det det färdigsnickrat där! Lampor i taket kvar, sen så...

1 kommentar:

Anonym sa...

Gott nytt år på er. Tack för kläderna. De var välkomna Elliot växer som bara den. Nu har han 68 men kan snart ha 74. Det går fort. /Anne