söndag 18 januari 2009

Idag hände det...

Idag hände det helt otroliga... min älskade mamma och Krister vann 1,6 miljoner kronor. Kan ni fatta? Jag är så glad för deras skull och de förtjänar varenda krona. Min lilla hemby Torpsbruk har fått 16 nya miljonärer. Det som var så roligt var att många personer vann, inte bara två eller tre mångmiljonärer utan 46 människor vann pengar, olika mycket. Min ena morbror vann 695 000 kr och min andra morbror vann, hör här: 10 000 000 kr. Idag var det människor som jag har kännt hela mitt liv som vann hur mycket pengar som helst. Ja, mamma, jag säger bara att det var väldigt kallt på Stortorget idag och lite värme vore skönt:-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja vad ska man säga, inte trodde man att man skulle bli ett rikemansbarn :)) å så skönt för våra gamla morsor att få slippa vända på slantarna nåt mer.
hälsa din mamma så gott å ha en bra fösseldag.
hälsn. "en från förr"

Anonym sa...

Ja Ulle jag kan inte fatta att det har hänt. Det är helt ofattbart jag menar vi pratar miljoner. Verkligen kul. Jag missade ju det hela men kommer sitta bänkad på lördag. Men man har ju fått en rapport från mamma mm. /Anne

Anonym sa...

Hej Ulle! Vad häftigt att så många nära till dig vunnit! Det verkar som om du vill ut och resa. Jag håller tummarna för det! KRam Ewa från jobbet.