söndag 3 januari 2010

Fullmatad söndag

I förmiddags åkte vi iväg för att handla på Maxi, efter det blev det en lång eftermiddag på Leos lekland. De har sprungit, klättrat, åkte och härjat i tre timmar så de var trötta på vägen hem. Mamma och pappa hängde med bra och är väl också ganska trötta nu:-) Imorgon börjar Marcus jobba igen men jag och barnen har några dagars ledigt kvar. Imorgon åker vi till kompisarna i stan så får de leka och ha kul där.

Imorgon börjar vårt nya liv också... jag ska gå ner sju kilo innan Mallorcaresan och Marcus ska försöka gå ner 15 kilo. Vi får väl se men det borde vi fixa, håll tummarna! Det har blivit lite för mycket av det goda i jul och nyårshelgerna men nu är det skärpning! Ikväll ska vi kalasa på pizza och kebab, för att liksom äta ordentligt innan det nya livet börjar.

Igår var vi och såg Växjörevyn och sen åt vi på Venezia, mycket gott var det. Jag och Maja åt pasta med kalv och det var supergott. Revyn var rolig och bra, jag skrattade otroligt mycket i andra akten. Nu får Maja och Ronnies bebis komma när som:-)

2 kommentarer:

La Madre Que Los Pario. sa...

Lycka till. Här är en som med ska gá ner minst 4 kg.
Men nu gäller det att äta upp sig som du säger. Jag fick massor av godis när syrran kom.Som MÁSTE ätas upp innan svältkuren börjar...
Ha det bra!

Anonym sa...

Hej,

Jag klve upp på vågen jag med idag.. ingen rolig upplevelse kan jag säga. Det är skärpning för mej med nu, detta funkar inte. ill sommaren ska jag va mindre! Skynda långsamt heter det ju.
Kram
Syrran