måndag 11 januari 2010

Marcus är i Eskilstuna

Marcus åkte till Eskilstuna för några möten idag och imorgon så jag är ensam med barnen. Jag vabbade ju i fredags och idag när jag kom var jag inbokad på möten till kl 17 både idag och imorgon! Är det inte typiskt? Det är ju inga problem i vanliga fall, det är ju bara att jag tar bussen hem, men idag och imorgon kör det ihop sig. Nåja, jag pratade med dagis så jag kan hämta lite senare och imorgon kommer jag kunna pysa iväg vid 16.30, så det blir bara en kvart senare än vanligt. Det är så sällan som något sånt här händer så vi har aldrig några problem med dagis och det är ju skönt.

Nu tycker jag att barnen kan somna, de har varit lite extra livade idag när pappa är borta:-)

1 kommentar:

Millan sa...

När katten är borta.... gäller nog alla tre råttorna....
Det är skönt när allt funkar med dagis, ibland kör det ju ihop sig!
Kram syrran