torsdag 28 januari 2010

Sv: en mamma

Idag fick jag en kommentar på ett äldre inlägg, angående situationen på Emils dagis:
"En mamma"
Men herregud... kom igen nu Ulle! att du vågar anklaga människor på det där viset.. det kanske var du som tog dagispengarna för att laga din bil... man vet ju aldrig!

JAG har inte anklagat någon för att ha tagit pengarna, det vill jag göra klart för alla som läser bloggen. Om kommentaren hänvisar till situationen mellan personalen så kan jag bara säga att vi föräldrar har bara fått en sida av saken, de två fröknarna som har lämnat dagiset har inte lämnat sin version av händelserna så visst, där är jag partisk men jag lyssnar mer än gärna på deras version.

Jag vill också säga att jag aldrig lämnar anonyma kommentarer på andras bloggar, jag står alltid för min åsikt och det tycker jag att "en mamma" också kan göra. Om det är så att kommentaren var ironiskt menad så framgår inte det på något sätt så då får nog "en mamma" fundera lite på hur man uttrycker ironi i en skriven kommentar.

Nu är väl detta utrett, är det så att "en mamma" har mer att skriva så går det bra att mejla mig istället: ulle.whiskey@swipnet.se

God natt

1 kommentar:

Camilla sa...

Den där "en mamma" Fegt att vara anonym och inte stå för sin åsikt!
Stå på dig Ulle!!
Kram Syrran