torsdag 21 januari 2010

Impuls

Jag lunchade på stan idag men två kompisar från Visma, trevligt att träffa dem. När jag gick tillbaka till jobbet så gick jag förbi den "nya" frisörsalongen på storgatan, där fotokompaniet låg tidigare. Det stod drop-in så jag droppade in:-) Så jädra gott att äntligen bli klippt, jag såg ju inte klok ut innan! Nu är det uppklippt i nacken och lite längre fram, låter konstigt men jag är nöjd. Några gråa hår hittade hon inte heller, det frågar jag alltid. Men utväxt fanns det ju en del så jag får väl ta tag i det när lönen har kommit. I januari är det ju som så: mycket kvar av månaden när lönen är slut! Tur att barnbidraget kom igår så jag kunde klippa mig idag, hahaha. (380 kr för 30 minuters jobb, hyfsad timpeng) Nä, nu ska jag slösurfa lite, sen är det sängdax.

Natti natti

Inga kommentarer: