fredag 6 juli 2012

Banankaka

De här bananerna var inte för roliga så de fick åka ner i en banankaka idag. Inte ett dugg LCHF, fullt med socker och mjöl men va fan, det är ju sommar och semester och bananerna var övermogna:-)

 Min fina Kitchen Aid som jag tycker så mycket om...
 Mixade bananer, känns som att man gör barnmat igen. 
Ser ganska äckligt ut faktiskt!
Nåja, allt blandades ihop och skickades in i ugnen. Sen vispade jag ihop en glasyr på smör, färskost, florsocker, vaniljsocker och lite citron. Vill ni veta något som är väldigt gott? Färska jordgubbar doppade i den glasyren... det var nästan så att det inte blev något över till kakan. 
Färdig kaka som totaldissades av resten av familjen. Även om jag gillade den så jag kan omöjligt äta hela själv så nu funderar jag på om jag kan ge bort den till någon? 

1 kommentar:

Ulle sa...

Kan meddela att mamma och Krille tog hand som kakan:-)