lördag 28 juli 2012

Reafynd

Igår åkte jag och barnen till stan för att shoppa, ungarna jublade verkligen över detta men med lite mutor gick det bra. Vi klarade av Grand Samarkand, Rusta, Toys R Us, Chili, Arken Zoo(blev otroligt otrevligt bemötta, det har aldrig hänt där innan) och storhandling på Maxi innan vi hämtade Marcus på jobbet. Fördelen med att åka in igår var att det var nästan tomt i butikerna och lönen hade kommit så vi kunde shoppa loss:-) Det här med att ha lön den 27:e vänjer jag mig aldrig vid.
Jag hittade shorts till barnen och en "jeansstrandgrej" till mig. Senare gjorde vi ett stopp på Family House i Alvesta (de har halva priset på allt) och hittade en kjol, t-shirt, tunika och ett par skor för 320 kr, hur billigt som helst. Skorna speciellt, eftersom jag har breda ankfötter så brukar jag aldrig hitta tygskor som passar.

Ikväll blir det fest i Lammhult, ska bli kul att festa loss ordentligt!

Inga kommentarer: