torsdag 5 juli 2012

Lammhultsbadet

Idag blev det en tur till Lammhult och badet där, det var inte riktigt sjöbadarväder och vi har lovat Max sååå många gånger (när vi har kört förbi) att vi ska åka dit och bada. Det finns två stora bassänger och den ena är precis lagom djup för Max och Emil.

 Nybyggd kiosk och cafe med väldigt rimliga priser måste jag säga. Det kostade 25 kr att gå in och jag tror att det var från sju år, vi betalade ingenting för barnen.
 Max tränar på simningen, innan sommaren är slut så ska han kunna simma 25 meter utan hjälpmedel så han behöver träna en del.
 Bilden blev inte så bra, jag hade bara mobilen med mig men det är Max som hoppar från trean:-) Han tappade den ena puffen när han trillade i men det fixade han bra.
Efter mycket om och men så badade även jag och Emil...

1 kommentar:

Johan sa...

Oooh! Där var det längesen man badade. Typ 96 eller så. Vi plankade in på natten och nakenbadade! :D