onsdag 19 september 2012

Äntligen, äntligen, äntligen!

Ja, äntligen har Marcus fått nytt jobb! Det är så otroligt skönt så ni anar inte; inga kvällar, helger eller röda dagar. Inte behöva planera taxi, dagis och fritids i flera veckor framöver, inte behöva lägga ett antal semesterdagar på röda dagar, att kunna planera sina kvällar utan att ha stenkoll på schemat osv. Jag är så himla glad och stolt över honom! Dessutom så ska man inte arbeta på samma ställe... det har inte varit helt enkelt. Även om vi inte jobbar på samma avdelning så är det i samma organisation och vi har en del gemensamma nämnare. Detta har lett till att jag har hamnat "mitt emellan", vetat saker från olika håll som jag inte ha kunnat säga något om och sånt är skitjobbigt. Nu kan jag bara släppa allt det. Han börjar på det nya jobbet redan den 8:e oktober så det är snabba ryck.

Bild härifrån 
Vi firade lite ikväll:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Så himla roligt. Stort grattis till hela familjen. Bra jobbat Marcus.
Inger o Krister