måndag 7 september 2009

Dags att sälja lite grejer

Jag har lagt ut lite grejer på Blocket idag, annonsen hittar ni här: http://www.blocket.se/vi/23471220.htm Glasen är jättefina, handblåsta men vi använder aldrig dem så vi får väl se om det går att sälja dem. De finns inte till nyförsäljning så det finns kanske någon som behöver komplettera sin samling som vill köpa dem. Jag kommer ihåg att de kostade 149 resp 179 kr styck när jag köpte dem. Besticken behöver putsas till men blir säkert fina igen om man lägger ner lite tid på dem.

Jag och barnen har varit lediga idag och det har varit fullt ös. Vädret har ju däremot varit skittråkigt! Marcus tog bilen till jobbet och uträttade en hel del ärenden, det var ju däremot inte så kul. En glasruta kostar över 400 spänna att laga och vår gräsklippare kostar mellan 2500 och 3000 kr att laga. Helt sjukt! Vi har inte kvittot kvar heller, annars kunde det ha gått på hemförsäkringen, då hade det "bara" blivit självrisken på 1500 kr. Vi har en djälva skittomt, full med sten, stubbar och annat som tar sönder gräsklipparen.

Nu är hela huset fullt med leksaker efter en dag hemma, men jag kommer inte att plocka undan en endast en, känns som att jag inte har gjort annat hela helgen!

1 kommentar:

milla sa...

Hej,

Vad är det för fel på gräsklipparen? Kanske Mats kan kolla på den???

/Syster