tisdag 1 september 2009

Jobbigaste dagen på hela året

Den förste september brukar vara den drygaste dagen på hela året, i år inföll den dessutom på en tisdag! Tisdagar är blä... förste september är den dagen som sommartiden är slut på jobbet och vi jobbar till kl 17, istället för kl 16 som vi gör i juni till augusti. Idag var det dock inte så farligt för jag slutade kl 12. Var och åt lunch med några goa jobbakompisar och exjobbakompis och sen åkte jag till mitt nya jobb. Det var lite grejer att fixa med innan jag börjar och det har vi klarat av idag. Kändes jättebra att komma dit och träffa dem, nu närmar det sig... mindre än tre veckor kvar:-) Det ska bli skönt med en veckas ledigt innan, då kan jag och barnen hitta på lite roliga saker ihop, sen är det ju heltid som gäller.

Inga kommentarer: