söndag 13 september 2009

Nu har det gått några dagar sen jag jobbade min sista dag på Visma SPCS, det blev en ganska jobbig dag. Många att säga hej då till och krama om, det är så många som jag kommer att sakna. Jag fick jättefina presenter, två fina skåla från företaget och mina jobbakompisar hade samlat ihop till ett presentkort på en massage eller ansiktsbehandling. Det var många som hade lagt ihop, över sextio personer, hoppas att det inte var för att de var glada att bli av med mig:-)

Barnkalas har vi också ordnat i helgen, det var två timmars kaos här igår men jag tror att alla barnen hade kul. Nu har vi ju en veckas ledigt framför oss, jag och barnen, ska bli skönt att slippa dra upp dem när de sover så gott på morgonen. Förhoppningsvis ska vi hinna med att måla en del också, men det får nog bli när Marcus kommit hem på kvällarna. Pappa kommer ut på tisdag kväll och hjälper till. Vi har föräldrarmöte på Emils dagis, två och etthalvtårskontroll, fyraårskontroll, tandläkarbesök, lek med Linus, hämta Mattias efter skolan och lite annat inplanerat så veckan går nog snabbt.

Nu ska vi leka pirater, jag och Max...

1 kommentar:

Therese sa...

Melvin hade iallafall roligt!! Vad är det ni ska måla nu?